Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Czujnik położenia wałka rozrządu - G40 a może coś inneg

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Czujnik położenia wałka rozrządu - G40 a może coś inneg

    Zamieszczone przez chrisk_89
    Efekt - czerwony i zakatarzony nos jak u... Mikołaja :-D
    Mniej C2H5OH a nie zwalaj na zmarznięcie :diabelski_usmiech

  • #2
    [O2] Czujnik położenia wałka rozrządu - G40 a może coś inneg

    Mam błąd czujnika walka rozrządu. Ale takie objawy, czy to trafny trop? Czy w BXE żeby wymieniać trzeba zdjąć rozrząd? A może to pompowtryski?

    - ciężko zapala, przeważnie jak jest zimno, co ciekawe jak stoi z górki (przodem w dół, to ten problem występuje rzadziej)
    - kręci dobrze, świece dobre, akumulator dobry, ale kręci, kręci, w końcu jak zakręci to nie odpala na 1000-900 obr, tylko na 500, po paru nastu sekundach lub prze gazowaniu wskakuje na 1000
    - kolejna dziwna sprawa to odcięcia mocy w czasie szybszej jazdy <100km/h, która zawsze wraca po wduszeniu sprzęgła, im cieplej ostatnio <35C i jazda autostradą <120km, pojawiało się to co moment, odpuszczanie i duszenie gazu nic nie daje, ale wduszenie sprzęgła zawsze rozwiązuje problem i moc wraca po dodaniu gazu, jakiś czujnik sprzęgła?

    Komentarz


    • #3
      Tak dla porządku - czujnik połozenia wałka rozrządu to G40.
      Zgadza się ten czujnik odpowiada za odpalanie od strzała - i moze powodowac objawy jak opisałes.
      Tak jest wlacznik przy pedale sprzegła.... bodajrze F36..... moze swirowac...


      Zrob diagnostyke.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #4
        Możesz coś podpowiedzieć o diagnostyce? Sugerujesz, że może być uszkodzony G40 i F36?

        Komentarz


        • #5
          Komputer podłącz odczytaj błędy zrób loga jak dławi go przy tych 100 km/h.

          Komentarz


          • #6
            Komputer pokazuje tylko błąd G40, co do dławienia to nie takie proste, bo robi to bardzo losow, raz jest raz niema....

            Komentarz


            • #7
              To sprawdź odległość czujnika od koła (jak najmniejsza byle nie obcierał fachowe książki podają 0,5-0,7mm) sprawdź ciągłość kabli do ecu ,zasilanie czujnika (najlepiej woltomierz równolegle połączony z żarówką 2W sam woltomierz potrafi oszukiwać) jak tu będzie ok to wymiana na nowy. Tylko uważaj na zamienniki bo potrafią być nówki z usterką.

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X